joi, 25 octombrie 2007

Parfum franţuzesc…

Sunt multe lucruri care nu-mi convin: vecina de a cinci care cântă în fiecare sâmbătă de răsună tot blocul, şeful care una promite şi alta face, colegii care nu au curajul să-ţi spună în faţă că nu sunt la fel de deschişi la minte ca tine, amicii sau colegii care put a transpiraţie de până şi părul din nas emigrează. Şi, pentru că acum cinci minute am intrat în biroul unei colege care nu a aflat încă faptul că apa este bună nu numai pentru băut, am decis să mă opresc un pic asupra celor pentru care H2O este prea udă.

Nu ştiu alţii cum sunt dar eu când simt miros de jegoşeală mă iau toate pandaliile. Aşa că am găsit şi soluţia: îmi voi cumpăra cât mai repede un spray de gândaci pe care îl voi purta mereu în geantă. În clipa în care voi adulmeca miros de nespălat, voi scoate arma şi-l voi “parfuma” pe individ. Dacă omului îi plac mirosurile tari îl voi ajuta să se simtă mult mai bine în pielea sa. Probabil că, râia şi jegul se vor supăra pe proprietar şi vor fugi mâncând pământul spre următoarea victimă.

De ce nu un parfum franţuzesc?

Simplu. Conform unor cercetări efectuate de echipa de tineri descoperitori de la Insitutul “Jegojos”, mirosurile de transipiraţie pot fi eliminate doar prin infuzii permamente de spray de gândaci. Acesta conţine o substanţă care afectează stratul cutanat al pielii, casă a familiilor “Râielosoci” şi “Puturoschi”. Cele două familii urăsc apa... însă inamicul public numărul 1 este plăcutul miros al parfumului franţuzesc “Kill the bugs”, scos pe piaţă de firma norvegiană “Free your skin”.

Text: Claudia Craiu, Ziarul de Iaşi

Niciun comentariu: