luni, 1 octombrie 2007

"A fi" sau "a nu a fi"

Fără nici o legătură cu începutul de an universitar sau cu prezenţa preşedintelui Băsescu la Iaşi... mă dedic unei noi activităţi, care conform "caietului de sarcini" ar trebui să-mi aducă... liniştea şi bucuria că am zis ce am gândit, fără ca CNA-ul să mă pună la zid. Deschid astfel, oficial, pagina "De Presă. Altfel..." - blog-ul care acceptă... jocuri de cuvinte grele dar spuse elegant, imagini clare dintr-o lume parcă trucată şi sunete fără pic de zgomot. Prima zi de blog, la fel ca şi prima zi de facultate pentru mii de studenţi, nu poate începe fără... un cuvânt înainte.

Aşadar, CUVÂNT ÎNAINTE

"De Presă. Altfel..." este locul în care o echipă de jurnalişti de presă scrisă, radio şi TV... are ocazia de a spune pe bune! Departe de ochii patronului, care cere întotdeauna respectarea unei anumite politici, blog-ul de faţă oferă şansa de a pune degetul pe orice rană... nu doar pentru a lăsa amprente. Semnalăm împreună ce este corect şi ce nu... într-o lume pe care am vrea-o altfel. N-o mai lungesc şi aleg "A fi"! Bună seara, "cât şi bine v-am găsit"! Să înceapă distracţia!

Text: Iulian Sandu, Radio GUERRILLA

Niciun comentariu: